1Milyen szállítási idővel dolgoznak?
Raktáron lévő termékeink értékesítésekor a szállítási idő Magyarországon 1-3 munkanap, Európán belül 3-4 munkanap. Külső raktáron lévő tételek szállítási ideje körülbelül 3-6 munkanap. Javítási szolgáltatás esetén általában 14 munkanapon belül szállítjuk az eszközöket.
2Mit tegyek, ha a keresett terméket nem találom a webshopban?
Kiterjedt nemzetközi hálózatunknak köszönhetően gyors határidővel, kedvező áron tudunk beszerezni ipari elektronikai eszközöket. Kérjen tőlünk árajánlatot a keresett termékekre, kollegánk a lehető leghamarabb válaszolnak Önnek!
3Vállalják hibásan működő ipari elektronikai termékek javítását?
Igen. Javítási szolgáltatásunk keretén belül ingyenesen elszállítjuk és bveizsgáljuk eszközeit, majd árajánlatot adunk a javításra. Megrendelés esetén tapasztalt szakembereink a magyarországi javítóközpontunkban végzik el a munkát gyors határidővel, kedvező áron.
4Mennyit kell fizetnem, ha a terméket nem tudják megjavítani?
Sikertelen javítás esetén Ön nem fizet. Sem hibafeltárási díjat, sem szállítási költséget nem számolunk fel, csak elvégzett, sikeres javítást számlázunk.
5Milyen szállítási módokat választhatok?
Webshopunkban a megrendelés leadásakor válaszhatja a GLS, a DHL és a Magyar Posta valamelyikét.
6Van-e lehetőség sürgősségi szállításra?
Igen. Keresse Értékesítési vezetőnket telefonon, és raktáron lévő termékeink esetén gondoskodunk a sürgős kiszállításról.
7Beszámítják-e a meghibásodott termékeket az újak árába?
Igen. Csereszolgáltatásunk keretein belül a meghibásodott terméket beszámítjuk az új árába, így Ön lényegesen kedvezőbb áron kapja meg azt.
8Nem találom a választ a kérdésemre.
Lépjen kapcsolatba munkatársaink egyikével a Kapcsolat oldalon.